Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Belangrijkste functies
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
Artikelnummer: 81564
De AD-9 pro is ontworpen met 4 op maat Maxon gemaakte emmerbrigade-IC's om tot 450 milliseconden aan vet, warm analoog te leveren. delay De Maxon gespecialiseerde eigen ruisonderdrukkingscircuits filteren de herhalingen van de pedalen, waardoor de hoeveelheid aliasing, klokruis en vervorming, die vaak voorkomen bij analoge vertragingen, wordt delay gereduceerd. True-bypass schakeling wordt ook toegevoegd aan het pedaal, waardoor een transparante klank ontstaat wanneer het pedaal wordt uitgeschakeld. Al deze eigenschappen zorgen ervoor dat de AD-9 pro een ongelooflijke respons en balans biedt tussen het hoge en lage frequentiebereik, waardoor een heldere, stevige delay klank ontstaat die toch de warme analoge karakteristieken behoudt.
Met 450 ms organische delay tonen biedt de AD-9 pro een breed dynamisch bereik dat kan worden gebruikt om de speelervaring te verbeteren. Het pedaal is geschikt voor zelfoscillatie-effecten en beschikt ook over een multitap-schakeling die een midstream-feedbacklus delay activeert. In de multi-kop modus creëert het pedaal polyritmische herhalingen tegen de hoofdherhaling delay om een tape-echo-simulatie-effect te bieden, of op kortere delay tijdsinstellingen te bieden en ambient reverb. De AD-9 pro is ook ontworpen met dubbele uitgangen, zodat u de droge en vertraagde signalen kunt routeren naar 2 afzonderlijke versterkers en mixerkanalen.
Maxon begon in Japan in 1965 onder de naam Nisshin Onpa, waar ze gitaarpickups maakten voordat ze OEM-producten voor andere bedrijven produceerden. Nisshin Onpa was verantwoordelijk voor het ontwerpen en produceren van vele legendarische pedalen terwijl hij samenwerkte met Ibanez onder andere de TS-808/TS808 en TS9 buisschreeuwers. Hoewel veel van de Maxon gecreëerde pedalen werden uitgebracht onder de Ibanez naam, Maxon was het produceren van pedalen onder hun eigen naam, en in 2002, toen de twee bedrijven uit elkaar gingen, Maxon begon zijn naam te duwen als een fabrikant van hoogwaardige effecten pedalen. Vandaag de dag Maxon produceren "moeilijk te vinden" vintage-type effecten pedalen, en worden gebruikt door veel kunstenaars zoals Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford en nog veel meer.