Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Belangrijkste functies
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
Artikelnummer: 81566
De CP-9 Pro+ is gebouwd met een studiograde DBX-compressiecircuit en biedt een ongelooflijk schone gainboost van +30dB die geen kleur toevoegt aan je klank of overmatige ruis veroorzaakt. Met een variabele 1:1 tot ∞:1 compressieverhouding kan het pedaal worden gebruikt met elk instrument en voor een grote verscheidenheid aan toepassingen. Gebruik het pedaal als een rechte cleane booster of volume-demper, het zal elke vuile versterker opruimen door het niveau van de input te verminderen en de echte klank te laten doorschijnen. Een interne spanningsverdubbelaar zorgt voor twee keer zoveel vermogen, waardoor er meer hoofdruimte en een volledige frequentierespons ontstaat.
Als het niet mogelijk is om de CP-9 Pro+ aan te sluiten op een hoge stroomaansluiting, kunt u de CP-9 Pro+ van stroom voorzien door een batterij in het pedaal te laten zitten. Bij de eerste keer opstarten moet u de externe DC-voedingskabel loskoppelen, het pedaal vastzetten en vervolgens de DC-voedingskabel weer aansluiten - het pedaal zal nu normaal gesproken de externe voeding uitschakelen totdat u het pedalboard uitschakelt.
Maxon begon in Japan in 1965 onder de naam Nisshin Onpa, waar ze gitaarpickups maakten voordat ze OEM-producten voor andere bedrijven produceerden. Nisshin Onpa was verantwoordelijk voor het ontwerpen en produceren van vele legendarische pedalen terwijl hij samenwerkte met Ibanez onder andere de TS-808/TS808 en TS9 buisschreeuwers. Hoewel veel van de Maxon gecreëerde pedalen werden uitgebracht onder de Ibanez naam, Maxon was het produceren van pedalen onder hun eigen naam, en in 2002, toen de twee bedrijven uit elkaar gingen, Maxon begon zijn naam te duwen als een fabrikant van hoogwaardige effecten pedalen. Vandaag de dag Maxon produceren ze "moeilijk te vinden" vintage type effecten pedalen, en worden ze gebruikt door veel artiesten zoals Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford, en nog veel meer.