Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
De Yeti Pro is's werelds eerste USB-microfoon 24-Bit/192 kHz digitale opname resolutie combineren met analoge XLR-uitgang. Met drie custom condensor capsules en vier verschillende patroon instellingen, kan de Yeti Pro vastleggen digitale audio met maximaal vier keer de duidelijkheid op cd's gevonden.
Artikelnummer: 19401
De Yeti Pro is voorzien van een geavanceerde A-D converterchip en een apart analoog circuitpad voor gebruik met professionele studiomixers en voorversterkers. Je krijgt ook een ingebouwde hoofdtelefoonversterker voor zero-latency monitoring, en directe bediening voor hoofdtelefoonvolume, patroonselectie, mute, en microfoonversterking. Dus of je nu thuis, in een studio (of in de Himalaya!) opneemt, de Yeti Pro is je ultieme geluidsoplossing.
De legende van de Yeti gaat verder met de meest geavanceerde en veelzijdige multi-patroon USB-microfoon die vandaag de dag in het wild rondzwerft. De Yeti Pro biedt tools en opnamemogelijkheden waarvoor gewoonlijk meerdere microfoons en apparaten nodig zijn, en dat alles met de eenvoud van een plug 'n play USB-microfoon.
Desktop of Studio, de mogelijkheden zijn eindeloos
U kunt snel kiezen uit elk van de vier patrooninstellingen van de Yeti Pro (stereo, cardioïde, omnidirectioneel, bidirectioneel) door eenvoudigweg aan de patroonselectieknop te draaien. De onderstaande tabel toont het symbool van elk patroon, de richting van de geluidsbron, en de voorgestelde opnametoepassingen.
STEREO
De Stereo modus is zeer geschikt voor het vastleggen van een realistisch stereobeeld. Om te beginnen richt u de microfoon op de geluidsbron die u wilt opnemen (de "voorkant" van de microfoon is de kant van de microfoon met het Blue Microphones logo). Afhankelijk van het instrument en/of het geluid dat u wilt bereiken, plaatst u de microfoongrill ergens tussen 2 inches en enkele meters voor de geluidsbron. Door de geluidsbron te centreren, krijgt u gelijke hoeveelheden signaal in zowel het linker als het rechter kanaal. Als u iets meer van het signaal in het rechterkanaal wilt, verplaatst u de geluidsbron een beetje naar de rechterkant van de microfoon (alsof u achter de microfoon staat), en als u iets meer van het signaal in het linkerkanaal wilt, verplaatst u de geluidsbron naar de linkerkant (alsof u achter de microfoon staat). Als alternatief kunt u alles zo gecentreerd mogelijk opnemen, en de positie gemakkelijk aanpassen wanneer u de opname mixt. Als u het geluid alleen in het rechter of linker kanaal wilt, moet u de cardioïde, bidirectionele of omnidirectionele instelling proberen, en uw software gebruiken om het geluid hard naar links of naar rechts te pannen.
CARDIOID
Cardioïde is de meest gebruikte stand en kan in bijna elke situatie nuttig zijn. Als u zang, een podcast of een voice-over opneemt, is cardioïde waarschijnlijk uw beste keuze. Bij een cardioïde opname wordt het geluid direct voor de microfoon opgepikt, terwijl het geluid aan de achterkant en zijkanten van de microfoon niet wordt opgepikt. Daarom zult u de bron direct voor de microfoon willen opstellen. Cardioïde levert het meest directe, rijke geluid, maar biedt niet zo veel luchtigheid of aanwezigheid als de andere opnamestanden.
OMNIDIRECTIONEEL
Omnidirectioneel betekent dat de microfoon geluid uit alle richtingen in gelijke mate oppikt. Deze stand is perfect voor het opnemen van een groep muzikanten die allemaal tegelijk spelen, het opnemen van een gesprek tussen meerdere partijen in een ruimte, een conferentiegesprek, of andere situaties waarin u de sfeer van 'daar zijn' wilt vastleggen. Omdat geluid in deze stand uit alle richtingen wordt opgepikt, is de oriëntatie van de microfoon niet van cruciaal belang, maar als goede vuistregel geldt dat u de voorkant van de microfoon moet richten op de primaire geluidsbron die u wilt opnemen.
BIDIRECTIONEEL
Bidirectioneel betekent dat de microfoon geluid oppikt aan de voor- en achterkant van de microfoon, terwijl de geluiden aan de zijkanten worden "verworpen", oftewel niet worden opgepikt. De bidirectionele instelling is zeer nuttig voor het bereiken van een genuanceerd, aangenaam geluid bij het opnemen van muziekinstrumenten, en is perfect voor het opnemen van een interview met twee of meer gasten. Door de microfoon tussen twee of meer onderwerpen te plaatsen (voorkant van de microfoon naar de ene bron gericht, achterkant van de microfoon naar een andere), kunt u een natuurlijk geluid bereiken zonder de complexiteit van het gebruik van meerdere microfoons.
PC: Windows 7, Windows Vista, XP Home Edition of XP Professional USB 2.0 hoge snelheid; 256 MB RAM (minimum)
Macintosh: Mac OSX (10.4.11 of hoger) USB 2.0 hoge snelheid; 256 MB RAM (minimum)