Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Belangrijkste functies
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
Het is een Britse stapel uit de jaren '80, gebouwd in Canada, die in de palm van je hand kan passen. Het Revv G4 distortion pedaal vangt al het rotsgeluid uit de jaren '80 op. De G4 heeft een karakterwijzigende gain-sectie met de titel 'Agressie'. Je kunt moderne zware tinten opscheppen bovenop de open, oude schoolse sfeer. Dat is wat aan de ziel van deze doos zit - het is een agressieve maar dynamische eenheid.
De EQ is krachtig - met enorme tonale beeldhouwopties die veel verder gaan dan het oorspronkelijke geluid. Met de twee agressiemodi krijg je een blue kanaal dat drive en stuks e toevoegt aan de hoge tonen en een rood kanaal dat zeer extreme. Het toevoegen van meer gain, bass en stuks e, terwijl het verder onderdompelen van de midrange - het geven van een enorme, agressieve Toon.
Artikelnummer: 132504
Geboren uit het 4e kanaal van de Revv Generator, is de G4 het enige dat snauwt, maalt en natuurlijke compressie aan je voeten. Het heeft een old school metal vibe. Dik en dynamisch, het is echt geweldig voor stevige ritmespelen. Het zal verder gaan dan dat geluid uit de jaren '80, in zeer moderne gebieden. Met een down-tuned gitaar op volledige crank met de rode modus ingeschakeld, kunt u krijgen in extreme en agressieve metal.
De G4 heeft nog een andere truc in de mouw. Door de gain direct terug te bellen, een beetje midrange toe te voegen en de agressiemodus uit te schakelen, kun je in grote, open klinkende klassieke rockklanken terechtkomen - dit is de jaren '80 rock-multi-tool!
Elk van de drie toonpotten heeft een uitgebreid assortiment dat zowel de 'grootte' van de klank als de klank echt kan beïnvloeden. Met de bas naar beneden kan het klinken alsof je een stralende kleine versterker speelt. Maar wanneer u het verhoogt, begint een gevoel van gewicht te bloeien van uw versterker - het is een beetje als het toevoegen van een 4 x 12 kast.
Het middengebied is expressief, vooruitstrevend en groot bij volledige kanteling. Bij het scheppen compenseert het pedaal door extra harmonische inhoud toe te voegen aan de bas en de hoge tonen, en dit is waar het agressief en strak wordt. Dan kan de hoge tonen een felle hap toevoegen aan het geluid, maar dat moet soms nog een beetje getemd worden. Helemaal naar rechts gedraaid, is de hoge tonen van voren en intens. Als je geluiden meeneemt naar de extreme of gewoon naar access een gigantische reeks geluiden, dan kan je hier niet fout gaan.
Er zijn twee andere modi die de versterking vormen en veranderen: de rode en de blue positie. De blue positie heeft een beetje meer winst met een strakker middenbereik, waardoor de hoge tonen een agressievere kwaliteit krijgen. Op het rode kanaal krijg je een absurde toename van de winst die leidt tot een andere kwaliteit dan de midden en bovenkant. Het is dik en zwaar, en leent zich voor dikke, stevige leads met sterke boventonen - zorg ervoor dat je opvalt, in elke mix.